درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان
شطرنج میبد
شطرنج میبد




با کلیک روی تبلیغات پاپ اپ ما را در بین وبلاگ ها بشناسانید و کسانی که وبلاگ دارند می توانند از این راه کسب درآمد کنند با تشکر از شما بیایید از وبلاگتون پول در بیارید از تبلیغات پاپ اپ استفاده کنید
بیشترین نرخ در پاپ اپ ایران رو داره فقط یک روز استفاده کن ببین چقد خوبه هرچقد بازدیدت بیشتر باشه بیشتر پول در می یاری
میری رو لینک زیر ثبت نام میکنی بعد یک کد هست اونو میزاری تو قالب وبلاگت 
فقط یک بار امتحان کن ببین چقد خوبه
http://20popup.com/ref:4869
هر نفر بهش بین 9 تا 12 تومن پول میده
اگه باور نداری یک روز بزار تو وبلاگت

منتظر شما هستیم

 

مدیریت سایت


نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت21:48---9 بهمن 1394
خوبه من امتحان میکنم

AliMashyekh
ساعت6:42---29 تير 1394
سلام خدمت شما آقای اسحاقی وبلاگ بروزی دارید
که توانسته اید رتبه اول گوگل در عنوان " شطرنج میبد" را از آن خود گردانید با توجه به نکته ای که درمورد پاپ آپ ها و تبلیغات و کسب در آمد نوشته اید مشتاق شدم اطلاعاتی برای بازدید بیشتر وب سایتتان در اختیارتان بگذارم البته شما استاد بنده هستید ولی با توجه به ملاک های جدید دنیای وب و طراحی سایت مشتاق شدم که من هم چیزی گفته باشم : اول از همه باید به فکر یه نوع قالب دیگر باشید اصولا بازید کننده بین سه تا پنج ثانیه تصمیم میگیرد در وبلاگ شما بماند یا خیر و کاربر از نگاه به قالب و نوع فونت وبلاگ شما تصمیم میگیرد که آیا اینجا محیط امنی برای من خواهد بود یا خیر منظور از من اینجا تروجان ها و کدهای مخرب و هکر ها و ... نیست منظور این هست که آیا من میتوانم با این نوع فونت و رنگ مطالب شما را به راحتی مطالعه کنم پست ها و اخبار این وبلاگ قابل خوانش هستند آیا چشم من را اذیت میکنند و .... برای اینکار پیشنهاد میکنم از سیستم وبلاگ دهی رزبلاگ استفاده کنید و به یک قالب که تمام صفحه نمایش را در برمیگیرد کار خود را شروع کنید و در پست ثابت اول ادرس این وبلاگ را قرار دهید برای اینکه آرشیو این وبلاگ باقی بماند .
بعد با مطالب جالب در ارتباط با دنیای شطرنج همراه با عکس ( چون وبلاگ یا سایت بدون عکس هیچ ارزش و زیبایی برای کاربران ندارد ) و
اخبار کلاس هایتان شطرنج آموزان کلاستان را به بازدید وبلاگ ترغیت کنید و آن ها نیز خانواده ها و فامیل و آشنایان و دوستان را از وجود این وبلاگ خبر دار کنند چند سود دارد 1 تبلیغ برای کلاس میشود 2 بازید وبلاگ شما بالا میرود و میتوانید از طریق تبلیغات و پاپ آپ ها درآمدی کسب کنید
با اجازه آقای اسحاقیه .
با تشکر علی مشایخ میبدی شطرنج آموز جدید شما!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 9 آذر 1398برچسب:, :: 12:35 ::  نويسنده : رضا اسحاقیه